donderdag 19 maart 2015

Verdiepding 8, Pinterest

Eindelijk ga ik me verdiepen in Pinterest. Ik heb het regelmatig gezien bij collega's die verdiepdingen hebben gedaan en die even iets lieten zien en het leek me erg leuk maar had mezelf nog geen tijd gegund om me erin te verdiepen. Nu moet ik ;-)
Eerst even wat filmpjes gekeken, account aangemaakt en op zoek naar interessante dingen. Ik heb alvast drie borden gemaakt. Het is af en toe nog even zoeken hoe iets werkt maar alles is makkelijk terug te vinden op internet.
Ik heb toch regelmatig dingen die ik wil bewaren en dan zet ik ze bij favorieten maar dat is al gauw zo veel dus dit kan handig zijn. Ik zal net als bij zoveel dingen moeten gaan ervaren wat ik er in de toekomst mee zal doen, maar ik vind dit wel leuk. De volgende link brengt je op mijn pinterest pagina  https://www.pinterest.com/haagschebluf197/

Voor de bibliotheek is het leuk om bijv. de nieuwste boeken en films erop te zetten, mediawijsheden, schrijvers, foto's mooie en leuke plekjes in de bibliotheek, e-books, prentenboeken etc.

2 opmerkingen: