donderdag 16 april 2015

Verdiepding 13, Facebook verdiept

Voor 23dingen heb ik een Facebook account aangemaakt en ik moet zeggen, ik kijk elke dag op mijn smartphone voor updates van mijn "vrienden". Zoals ik al vaker aangegeven heb, ben ik geen type die zelf van alles neerzet, ik ben meer een liker.
Ik heb weer eens mijn privacy-instellingen gecheckt maar dat zat allemaal nog wel goed. Ik heb een paar lijsten en zit en de biebgroep maar zal er zelf geen maken.
Afbeeldingsresultaat voor facebookDe groep van de bibliotheek is handig, zo kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden. Ik volg eigenlijk alleen bibliotheek Kennemerwaard en De Bibliotheek en heb geen behoefte andere te gaan volgen. Deze sites zijn duidelijk en het is leuk om foto's van workshops en lezingen te zien. Ik denk dat we nog duidelijker en vaker aankomende activiteiten vooraf moeten gaan melden.
Voor bedrijven is het een ideale manier om hun volgers op de hoogte te houden van acties, evenementen etc. en door dit te liken verspreidt het nieuws zich weer dus dat is weer mooie reclame. Ook voor de bieb!

1 opmerking:

  1. Nog mooier wordt het als wij alle berichten van de bieb ook op onze eigen pagina's delen: bereiken we nóg meer mensen :)

    BeantwoordenVerwijderen