donderdag 16 april 2015

Verdiepding 14, Exit Verdiepdingen

Afbeeldingsresultaat voor eindstreep gehaald
Yes!! Ik ben er......daar ben ik toch weer heel blij mee. Ik heb geprobeerd het bij te houden maar de laatste weken lukte dat niet meer. Toch wilde ik het graag afmaken en nu kan ik weer trots zijn op mezelf ;-) I did it again.
De drie topdingen:
- Pinterest
- Screencast
- Privacy en veiligheid online
Ik moet er drie noemen maar eigenlijk vond ik er deze keer niet heel veel leuks bij zitten waardoor het wat saaier was maar evengoed leer je ervan natuurlijk en het zet je weer op scherp. Ik denk in de toekomst zelf niet heel veel meer te doen dan nu. Ik denk dat de bibliotheek al goed bezig is met social media maar het is belangrijk om bij te blijven en mee te gaan met alle nieuwe media. 
Maar wat kost dat een tijd zeg om je overal in te verdiepen. Het is een dubbel gevoel maar ik ben op zich wel blij met de verdiepdingen. Het vergt veel van je maar nu moet je je wel verdiepen terwijl je dat zonder verdiepdingen niet zo gauw doet, want je hebt genoeg andere dingen te doen. En zo blijf je toch handig bij!

1 opmerking: