dinsdag 5 april 2011

Ding 16, YouTube

Wie kent het niet, ik denk dat iedereen wel eens een filmpje doorgestuurd krijgt of zelf even lekker speurt. Ik kreeg een keer een emmer haringen die ik zelf nog moest schoonmaken....hoe dit te doen? Even opzoeken op YouTube, want gelukkig zijn er altijd mensen die eerder voor een probleem gestaan hebben en belangrijker, de oplossing op internet zetten. Niet dat mijn haringen er toen mooi en smakelijk uitzagen maar goed dat zal ook wel gebrek aan routine zijn.
Ik ben natuurlijk ook op bibliotheken gaan zoeken en heb het volgende filmpje gevonden van bibliotheek Haren, die laat zien hoe belangrijk het is dat de bieb modern is/wordt door de materialen anders te presenteren waardoor er meer bezoekers komen en uitleningen gedaan worden. Helemaal in ons straatje...

1 opmerking:

  1. Een aardig promotiefilmpje, jammer alleen van dat laatste zinnetje.
    Toch denk ik dat KW meer kan met You tube. Wat vind jij?

    BeantwoordenVerwijderen