dinsdag 12 april 2011

Ding 20, Muziek online beluisteren

Ik heb eerst LastFM geprobeerd maar ik vind dit niet erg overzichtelijk. Daarom ben ik maar naar Spotify gegaan want daar had ik veel enthousiaste berichten over gehoord van mijn collega's. Eerste indruk is in ieder geval beter, ik moet alleen nog wat beter de weg gaan vinden. Maar mijn eerste playlist is gemaakt en als ik weer wat tijd heb ga ik verder vogelen ermee. Ik houd erg van de muziek uit jaren '80 en '90 dus genoeg te vinden. Via de link in de blog van LaJeunesse ben ik ook in haar Spotify list gekomen en zo kun je dus zien van welke muziek iemand houdt en zo zelfs in je eigen playlist zetten. Handig ;)
Voor de bibliotheek is het misschien handig om meer reclame ervoor de maken en dan te laten zien of het in de bibliotheek aanwezig is en een link om te reserveren.

1 opmerking:

  1. Last Fm moet je inderdaad even op je gemak bekijken. Persoonlijk heb ik er veel plezier van.
    Spotify is heel gemakkelijk in het gebruik en voor je het weet heb je een hele muziekbibliotheek.
    Ik heb spotify gemaild of het ook gebruikt kan worden voor bv. de bibliotheek. Na maanden kreeg ik het antwoord: sorry, only for non-commercial purpose

    BeantwoordenVerwijderen