dinsdag 12 april 2011

Ding 19, Sociale Netwerken

Tot nu toe heb ik hier nog nooit aan meegedaan. Collega's hadden me al uitgenodigd op hyves maar ik had er tot nu toe niets mee gedaan. Nu moest ik dan eindelijk "verplicht" meedoen. En nu heb ik mijn collega's uitgenodigd om vrienden te worden....Ik ga het beleven. Ik heb me aangemeld bij Facebook en bij hyves, toch wel de meest bekende denk ik. Maar wat kost dit allemaal een tijd zeg.
Ik zie nog niet de toegevoegde waarde voor de bezoekers van de bieb maar ja voor collega's onder elkaar is het altijd leuk denk ik. Ik ga het de komende maanden maar eens ervaren hoe leuk ik het vind. Wel handig weer dat je de berichten ook weer op je smartphone kunt ontvangen.

1 opmerking:

  1. Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Zelf ben ik niet zo'n enthousiasteling, maar misschien mis wel een heleboel....
    Denk je niet dat een bibliotheekhyves of
    - facebook een en ander kan toevoegen voor de klant?

    BeantwoordenVerwijderen