dinsdag 19 april 2011

Ding 21, Aquabrowser

Dit is wederom een ding waar ik niets mee heb tot nu toe. Ik ben er wel bekend mee maar maak er gewoon geen gebruik van, waarschijnlijk nog niet nodig geweest. Ik heb even op My Discoveries gekeken en op de OBA rondgeneusd maar wat ik al zei, ik was er al bekend mee dus weinig nieuws voor mij. Natuurlijk heb ik ook op onze CWise gekeken en wat tags toegevoegd bij boeken maar ik kan eigenlijk niet vinden waar je nu onder alle tags een onderwerp kan zoeken....misschien ligt dit aan mij.
Voor de Mia's lijkt het me heel handig als je echt een specifiek materiaal zoekt waar de klant niet genoeg gegevens over heeft of een bepaald uniek boek of cd. Dan is het superhandig. Zoals bij zoveel "dingen" ga ik in de toekomst weten of ik hier meer mee ga doen !

1 opmerking:

  1. Niet alleen voor de infomedewerkers kunnen tags handig zijn; ook de klant kan hiermee zijn voordeel doen. Een schone taak voor ons om dat over te brengen.
    Overigens ligt het niet aan jou dat je niet een lijst met alle tags kunt vinden in cwise.
    Dit is een mankement waar (hopelijk) aan gewerkt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen