maandag 25 april 2011

Ding 23, Evaluatie

   
Wow, ik ben er! Wat is dat eigenlijk snel gegaan. Ik zag er een beetje tegenop. Er is ontzettend veel op me af gekomen maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Ik heb er veel van geleerd.    Een eigen weblog maken vond ik erg leuk om te doen, van rss-feeds is het erg handig om te weten dat het bestaat, met Flickr moet ik meer gaan oefenen maar wel handig, zo ook delicious zodat je overal op de wereld je eigen favorieten bij je hebt. Twitter gebruik ik nu ook om mijn smartphone, ik heb me aangemeld op Hyves en Facebook dus wie weet hoe sociaal ik ga worden..... 
Met instant messaging, wiki, library thing en google docs had ik niet zo veel. Nou ja, iedereen haalt er zo zijn eigen favorieten uit en dingen die je niet meer zult gebruiken. Op het werk zal ik er ook niet heel veel gebruik van maken denk ik.
Ik ben erg blij dat ik nu weet wat er nog meer allemaal mogelijk is op internet, dat ik een beetje up-to-date ben. Het heeft echt heel veel tijd gekost, dus ben blij dat die druk nu er af is.     
Dingen die verbeterd kunnen worden ? Minder tekst / uitleg, sommige links doen het niet.
De cursus "23 dingen" was voor mij...een nuttige ontdekkingsreis door de wereld van web 2.0.
Graag wil ik alle begeleiders maar vooral "Herfst" bedanken voor de reacties en de tips die ze hebben gegeven.

2 opmerkingen:

  1. Na een ietwat aarzelend begin, ben je als een speer gegaan, HaagscheBluf. Soms 'hoorde' ik je zuchten, maar ik heb genoten van je berichten.
    Recht toe, recht aan, zonder flauwekul,maar erg opmerkzaam en steeds enthousiaster.
    Van harte gefeliciteerd en de complimenten van mijn kant.

    BeantwoordenVerwijderen